09/07/2018

80 estudiants de grau i màster es graduen a l’ETSE

Cinc estudiants van rebre premis d'empreses col·laboradores pels seus expedients d'ensenyament i treballs de fi de grau

Un moment de l'acte de graduació de l'ETSE.

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) va celebrar el divendres 6 de juliol el seu dotzè acte de graduació, en què van graduar-se 80 estudiants de grau i de màster dels diversos ensenyaments del centre. 400 persones van assistir en aquest acte que va presidir el vicerector de Programació Acadèmica i Docència, Domènec Puig, va conduir el director en funcions de l’Escola,  Xavier Vilanova, i va comptar amb la presència de  Joan Pedrerol, president del Consell Social.

Més concretament, es van graduar els estudiants del grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, el grau d’Enginyeria Elèctrica; el Grau d’Enginyeria Telemàtica; el grau d’Enginyeria Informàtica; la doble titulació de grau d’Enginyeria Elèctrica i Electrònica Industrial i Automàtica. També van graduar-se els estudiants del màster en Enginyeria Industrial; el màster en Enginyeria i Tecnologia dels Sistemes Electrònics; el màster en Enginyeria Informàtica: seguretat informàtica i sistemes intel·ligents; i el màster en Enginyeria de la Seguretat Informàtica i Intel·ligència Artificial.

Durant l’acte, cinc empreses van lliurar premis a diversos estudiants. Així, Caixa d’Enginyers va lliurar premis als dos millors expedients dels ensenyaments de grau del curs 2016-17: a Daniel Barcelona, del grau d’Enginyeria Informàtica, i a Víctor Hernánedez, del grau d’Enginyeria Elèctrica. El premi consisteix en 600 euros per a cada estudiant

T-Systems va lliurar el premi T-Systems, en la quarta edició, per estudiants del grau d’Enginyeria Informàtica i d’Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions al millor Treball de Fi de Grau, a l’estudiant Marina Prats. El premi consisteix en una proposta de contracte laboral en pràctiques, i una dotació econòmica de 500 euros.

ESSITY va lliurar el premi, en la quarta edició, al millor estudiant del màster d’Enginyeria Industrial a Álvaro Baceiredo. El premi consisteix en una proposta de contracte laboral en pràctiques.

P3E International Engineering Consulting, S.L. va lliurar el premi al millor estudiant del grau d’Enginyeria Elèctrica, en la cinquena edició, a Damià Vila. El premi consisteix en una proposta de contracte laboral de 3 mesos amb possibilitat d’ampliació.