21/09/2015

Ainhoa Muixí, guanyadora d’una tauleta tàctil per l’enquesta sobre el CRAI

Aquesta estudiant del grau d'Anglès va contestar el questionari de percepció de la qualitat del CRAI, i en el sorteig entre els participants ha guanyat una tauleta tàctil. L'ha rebut el divendres, 18 de setembre al rectorat. En total, van contestar l'enquesta 2.247 usuaris

La guanyadora, entre el rector Josep Anton Ferré (a la dreta) i el vicerector Josep Manel Ricart.

Ainhoa Muixí, que estudia a la Facultat de Lletres, ha rebut la tauleta tàctil de mans del rector, Josep Anton Ferré, i del vicerector de Política Científica i de Recerca, Josep Manel Ricart, en un acte al Rectorat.

Va respondre al questionari un total de 2.247 estudiants, dels quals 1897 eren de grau (16,04% de la població total d’estudiants de grau), 294 eren de màster (27,1% del total del col·lectiu de màster) i 56 estudiants eren de doctorat (un 4,6% del total dels estudiants del doctorat ). Un 30% de tots els que van contestar, va fer comentaris addicionals que ajuden a conèixer els punts forts i febles del CRAI de la URV. El Qüestionari de percepció de la qualitat del CRAI s’havia de contestar en línia entre el 27 d’abril i el 30 de maig passats.

L’objectiu general era conèixer la percepció que tenen els estudiants com a usuaris sobre el personal, les instal·lacions, els equipaments, els recursos i els serveis que els ofereix el Centre  de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació, CRAI, a la URV. El requisit per contestar era que estiguessin matriculats durant el curs 2014-15.

Més informació:

Bases del sorteig