05/10/2015

Alba Mena i Alina Liliana, premis d’Excel·lència de Cambrils 2015

Les dues estudiants han rebut els premis en reconeixement als millors expedients acadèmics del curs 2014-15 de Batxillerat i de Cicle Formatiu de Grau Superior. L'acte va tenir lloc dijous 1 d'octubre en el marc de la inauguració del nou curs de l'Antena del Coneixement de la URV a Cambrils. Durant l'acte, el director en funcions de l'IPHES, Eudald Carbonell, va pronunciar la conferència inaugural

Alguns dels joves premiats durant l'acte d'inici de curs de

Amb un 9,76 de nota mitjana, Alba Mena, de l’Institut Mar de la Frau de Cambrils, va ser la guanyadora del premi d’Excel·lència a la millor estudiant de Batxillerat. En la modalitat de Cicle Formatiu de Grau Superior, el guardó va ser per a Alina Liliana, que va acabar el curs a l’institut Ramor Berenguer IV de la ciutat (cicle administració i finances) amb una nota mitjana final de 9,34. A totes dues se les va premiar amb un ordinador portàtil i una bossa de la URV, que patrocinaven conjuntament l’Antena del Coneixement i l’Ajuntament de Cambrils.

Els estudiants de Batxillerat que van quedar finalistes van ser Àngela Guillén, de l’institut Ramon Berenger IV amb 9,62; David Abella, de l’institut La Mar de la Frau amb 9,38; Nerea Ruiz, de l’institut Ramon Berenguer IV amb una nota de 9,34; Marcel Zurita, de l’institut La Mar de la Frau amb 9,24 i Ferran Vidal, de l’institut Cambrils amb una nota de 9,05.

De la seva banda, els finalistes de Cicle Formatiu de Grau Superior van ser David Cuadrado, de l’Escola d’Hoteleria i Turisme (gestió d’establiments turístics) amb un 8,76; Melani de la Rosa, de l’Escola d’Hoteleria i Turisme (agències de viatges i gestió d’esdeveniments) amb un 8,72; Héctor Hogado, de l’Escola d’Hoteleria i Turisme (direcció de cuina) amb un 8,7; Karen Athortua, de l’institut Ramon Berenguer IV (administració i finances) amb un 8,24 i Mohamed Barhihi de l’Escola d’Hoteleria i Turisme (guia, informació i assistència turística) amb una nota de 8,02. Tots els finalistes van rebre un diploma de reconeixement i un lot de llibres.

L’entrega de guardons es va fer en el marc de l’acte d’inici de curs de l’Antena del Coneixement de la URV a Cambrils, en què van intervenir l’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, i el vicerector d’Universitat i Societat de la URV, jordi Tous.

L’acte va finalitzar amb la conferència “Cap a on va l’espècie”, que va impartir Eudald Carbonell, director en funcions de l’Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES).