21/03/2024

Aleix Vidilla Montañés i Pau Jornet Ferré, estudiants de grau amb millor nota d’accés del curs 2023-24

Reben aquesta distinció de mans de Marta Farrero Muñoz, directora del Patronat de Turisme de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre

Aleix Vidilla Montañés i Pau Jornet Ferré, estudiants de primer curs del grau de Gestió en Turisme i Hoteleria i del grau de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat, respectivament, reben una distinció per haver obtingut la millor nota d’accés del curs 2023-24.

Previ al lliurament de les distincions, Marta Farrero va pronunciar la conferència “Costa Daurada i Terres de l’Ebre, un model de gestió integrada del turisme” adreçada als estudiants de primer curs d’ambdós graus.

L’acte, que va tenir lloc a l’Aula Magna de la Facultat el 20 de març, va comptar amb l’assistència del degà Òscar Saladié Borraz i de la coordinadora del grau de Gestió en Turisme i Hoteleria Coia Domingo Vernis.