09/07/2015

Anna Anton de l’ETSEQ, guanyadora del premi Work Experience 2014 de SCA

L'estudiant del màster d'Enginyeria Química ha rebut el diploma acreditatiu i el premi, consistent en l'import de la matrícula de primer curs del programa, i farà una estada de pràctiques a SCA Valls, on desenvoluparà el projecte final de màster sobre un problema industrial real. L'acte d'entrega ha tingut lloc el dimecres, 8 de juliol a la tarda, al Rectorat.

Toni Mata de SCA entrega el premi a Anna Anton, en presència del rector Josep Anton Ferré (esquerra) i del director de l'ETSEQ Josep Bonet.

Anna Anton, de 23 anys i nascuda a Valls, ha estudiat Enginyeria Química a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ) de la URV, i ara cursa el màster d’Enginyeria Química. El diploma acreditatiu i el premi, de 2.616,12 euros, l’ha rebut en presència del rector de la URV, Josep Anton Ferré, de Toni Mata, Site Manager de SCA a Valls, i el director de l’ETSEQ Josep Bonet, acompanyada per la seva família.

En l’acte, Josep Bonet ha agraït a les empreses participants en la iniciativa Work Experience, com SCA, comapanyia líder mundial en productes d’higiene i forestals, que facin possible que el màster d’Enginyeria Química que s’imparteix a l’Escola aspiri a ser el millor de l’Estat. Per assolir el màxim nivell, els premis Work Experience de màster faciliten als estudiants l’estada d’un semestre a la indústria, formant-se a les seves instal·lacions i en contacte amb problemas reals. En paraules del director de l’ETSEQ, la iniciativa Work Experience, que implica diferents empreses i vol ser duradora, tanca el cicle d’un any complet, treballant ja pel segon.

Toni Mata, Site Manager de la planta de SCA a Valls, ha manifestat que la qualitat dels professionals fa que les empreses siguin millors i constitueix un avantatge. “SCA- ha dit Toni Mata-, creu en les persones, en el territori i en les institucions que tenim al costat”. Empresa i URV s’han compromès, mitjançant un conveni, a atorgar el premi durant tres anys. SCA fabrica a la factoria de Valls productes derivats del paper, com paper de cuina, industrial i higiènic i bolquers, entre d’altres.

El rector Josep Anton Ferré ha afirmat que premis com aquest “ens fan sentir orgullosos de la URV i dels seus socis”. Ell mateix professor de l’ETSEQ, ha recordat que la formació en general en enginyeria i en aquest cas en enginyeria química, obre moltes portes en el món del treball perquè aquests professionals estan acostumats a encarar reptes nous.

Sobre SCA

SCA Espanya té aproximadament 1.200 treballadors repartits entre diversos centres productius i oficines. A Espanya, SCA produeix i distribueix paper tissú pel gran consum (rotlles de paper higiènic, de cuina, tovallons i mocadors) amb la seva pròpia marca COLHOGAR i amb les marques dels principals clients de la gran distribució, per als quals també produeix bolquers i distribueix productes d’higiene femenina. També fabrica paper tissú per a la indústria i col·lectivitats sota la marca global TORK. A més a més, SCA Espanya distribueix articles per la higiene personal, procedents d’altres centres productius sota les seves pròpies marques com TENA, líder en el mercat de la incontinència i present en el mercat espanyol i a la indústria farmacèutica des de fa més de 25 anys, o DEMAK´UP, la marca líder en discs desmaquilladors en el sector de la cosmètica.

Més informació:

www.sca.com