14/12/2016

Bon començament de la URV als Campionats de Catalunya Universitaris d’esports d’equip 2017

Aquesta tardor s'ha disputat la 1ª Jornada de competició dels campionats. S'han jugat un total de 21 partits en 9 esports diferents on la URV ha aconseguit 11 victòries, 8 derrotes i 2 empats. Els equips més destacats han sigut el rugbi masculí, el futbol sala femení, el vòlei masculí i el futbol 11 masculí, que han sortit d’aquesta primera jornada sense conèixer la derrota

L'equip de rugbi masculí de la URV, guanyador als CCU 2017.

La URV ha presentat seleccions de Basquetbol masculí, Basquetbol femení, Futbol 7 femení, Futbol 11 masculí, Futbol Sala femení, Futbol Sala masculí, Rugby masculí, Voleibol masculí i Voleibol femení. Un total de 125 estudiants de la URV han format els 9 equips de competició universitària. En aquest curs els equips han tingut un increment de participació d’estudiants de les Terres de l’Ebre i de l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport (EUSES), fet que s’ha notat en algunes seleccions.

La universitat coordinadora dels CCU17 és la Universitat Abat Oliva i la Vila Esportiva Universitària és Barcelona. Les competicions tenen lloc principalment al CEM La Mar Bella en dues jornades de competició, una que ha tingut lloc al novembre i l’altra que serà al febrer 2017.

Dijous 24 de novembre, l’equip de futbol 11 masculí tancava la participació de les seleccions URV en els CCU17. Aquest any l’equip s’ha reforçat i els resultats obtinguts deixen a l’equip amb bones opcions de classificació. El primer partit amb la UdG es va guanyar per 2-0 i el segon es va empatar amb la potent UViC.

Els membres de l'equip de volei masculí 2016-17.
Els membres de l’equip de volei masculí 2016-17.

Dimecres 23 també competien dues seleccions URV, el vòlei masculí i el futbol 7 femení. Les jugadores de futbol 7 femení van tenir una primera jornada complicada, van perdre per la mínima dos partits (1-2 amb UdG i UB) i van caure per 2-0 amb UPF. Els nois de vòlei, en canvi, van marxar de Barcelona amb tres victòries molt satisfactòries. Un primer partit molt disputat amb la UPC va portar la primera victòria per 2-1, i els dos següents partits van ser clarament tarragonins , 2-0 amb les universitats UPF i UViC.

El bàsquet masculí i femení van entrar en competició, el dimarts 22 de novembre els nois i dimecres 23 les noies. L’equip de bàsquet masculí va patir dues derrotes (32-48 amb la UPF i 52-62 amb la UAB). I les noies, per la seva banda van aconseguir una victòria dels dos partits disputats, amb la UB es va perdre per 4 punts (30-26) i amb la UPF es va guanyar 42-25.

Dijous 17 de novembre dos equips es van desplaçar a Barcelona. El voleibol femení i el rugbi masculí s’estrenaven en competició. L’equip de voleibol femení, quasi en la seva totalitat amb jugadores de nova incorporació, van tenir una participació correcta. Una victòria (2-0 amb UViC)  i una derrota (0-2 amb UdG) van ser els resultats d’aquesta primera jornada de competició. L’equip de rugbi masculí participava en la modalitat de seven. Aquest equip es va imposar amb força en els dos partits disputats. Dues victòries amb solvència, 0-45 amb la UPC i 0-41 amb la URL, deixen a l’equip amb molt bones opcions de classificació.

Components de l'equip de futbol sala femení 2016-17.
Components de l’equip de futbol sala femení 2016-17.
L'equip de futbol 11 masculí, durant la jornada.
L’equip de futbol 11 masculí, durant la jornada.

Dimecres 16 novembre, les noies de futbol sala van tenir un inici de competició esplèndid. Dues victòries van deixar a l’equip amb bona posició de cara a les competicions de febrer. Els resultats van ser de (2-0) amb la UdL i (5-3) amb la UdG.

El primer equip en entrar en joc aquesta tardor va ser el futbol sala masculí. Dimarts 15 de novembre es va celebrar la competició i es van disputar tres partits amb resultats diferents. Una derrota amb la UIC (1-4), una victòria amb la UdG (5-1) i un empat amb la UAB (2-2).

Al febrer de 2017 tindrà lloc la 2a Jornada de competició d’esports d’equip dels Campionats de Catalunya Universitari 2017.

Més informació:

Campionats de Catalunya Universitaris 2017