23/06/2022

Carla Herrerias, finalista de la fase nacional de l’Olimpíada d’Economia

És alumna de l'Institut Antoni de Martí i Franquès i ha quedat en sisena posició en representació de la Facultat d'Economia i Empresa

Carla Herrerias, finalista de la fase nacional de l'Olimpíada d'Economia davant de la Universitat Pablo Olavide de Sevilla, on va tenir lloc la final.

Els dies 20, 21 i 22 de juny es va celebrar la fase nacional de la XIII edició de l’Olimpíada d’Economia a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat Pablo Olavide de Sevilla, on hi van participar 131 estudiants de secundària. Formant equips de 3 estudiants, representaven a les facultats de les universitats organitzadores de les respectives fases locals.

La Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili va ser representada pels tres primers classificats de la fase local que es va celebrar el passat 24 de març al campus Bellissens: Carla Herrerias Romero, Julen Mesas Chatrath i Marc Solé Boronat. Tots ells estudien A l’Institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona.

El grup tarragoní d’estudiants va fer un bon paper i la feina feta abans i durant la competició va tenir recompensa: l’alumna Carla Herrerias va quedar finalista a la final nacional de la competició junt amb set alumnes de secundària representants de set universitats de l’Estat; més concretament va quedar en sisena posició en aquesta darrera fase. Carla Herreria ja havia guanyat la fase local de la Facultat d’Economia i Empresa el passat mes de març.

Els alumnes amb el professorat de la Facultat d’Economia i Empresa.

L’equip va estar acompanyat pel degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Antonio Terceño Gómez, i Glòria Barberà Mariné, professora de la FEE i membre de la Comissió Local de les Olimpíades d’Economia. Tots plegats van tornar a casa amb bon gust de boca després dels bons resultats obtinguts a Sevilla els darrers dies.