03/05/2021

Carme Amigó i Dídac Bueno, estudiants del grau d’Anglès, han traspassat

A les 12h d'avui dilluns s'han convocat minuts de silenci al campus Catalunya i davant els ajuntaments de l'Espluga de Francolí, La Canonja i Montblanc

La Facultat de Lletres, el Departament d’Estudis Anglesos i Alemanys, el Consell d’Estudiants i tota la Universitat Rovira i Virgili s’uneixen al dolor de la seva família i amics.

Carme Amigó Marsal i Dídac Bueno Moreno eren estudiants de quart i primer curs, respectivament, del grau d’Anglès de la URV. Carme Amigó, veïna de Montblanc, va iniciar els seus estudis a la Universitat el 2017 i va mostrar interès per la literatura i l’ensenyament de llengües. Dídac Bueno residia a La Canonja i havia cursat assignatures de Turisme abans de començar el grau d’Anglès.

La Universitat ha convocat uns minuts de silenci al campus Catalunya, on els dos estudiants cursaven els seus estudis. La Universitat Rovira i Virgili també ha enviat una representació institucional a les concentracions en senyal de condol convocades pels ajuntaments de l’Espluga de Francolí, La Canonja i Montblanc.