01/07/2020

Els estudiants rebran el resguard de sol·licitud del títol i els certificats acadèmics en format electrònic

Els estudiants que sol·licitin els certificats acadèmics personals, el resguard de sol·licitud del títol i el certificat supletori del títol els rebran al seu correu electrònic i no caldrà recollir-los presencialment

La recollida del resguard de sol·licitud del títol, els certificats acadèmics personals (certificats de notes) i el certificat supletori del títol ha deixat de ser presencial. Aquests documents s’emetran a partir d’ara en format electrònic i es podran presentar davant les diferents administracions o entitats també en format electrònic. Tots els estudiants que sol·licitin algun d’aquests documents a partir d’aquesta setmana el rebran directament al seu compte de correu electrònic de la URV.

Així, la Universitat avança cap a la implantació total de l’administració electrònica en l’àmbit acadèmic. De fet, tots els tràmits administratius de gestió acadèmica ja es podien sol·licitar online al web dels tràmits administratius, però la recollida d’aquests documents era fins ara presencial. Amb el canvi, es redueix el temps de tramitació i s’eviten els desplaçaments per recollir els documents.

Els certificats i el resguard de sol·licitud del títol que els estudiants rebran per correu electrònic tenen validesa per ser presentats electrònicament on se’ls requereixi perquè incorporen un Codi Segur de Verificació que permet la seva autenticació.