28/06/2023

Més d’una cinquantena d’estudiants han participat a la Lliga Universitària de futbol sala de la URV

L'equip del campus Sescelades ha guanyat la competició que es va disputar al Pavelló Municipal de Campclar

L'equip del campus Sescelades, vencedor de la Lliga Universitària de Futbol Sala de la URV.
Els futbolistes amb les seves medalles

Fins a 56 estudiants de disset graus diferents han participat en la Lliga Universitària de futbol sala que organitza l’Àrea de Benestar i Salut d’Esports URV. Sis equips han format part de la competició, que s’ha disputat entre els mesos de març i abril, al Pavelló Municipal de Campclar, i que ha comptat amb la victòria del combinat format per diversos graus del campus Sescelades.

Els sis equips que formaven part de la competició van disputar fins a cinc partits en la fase regular, que es va jugar des de principi de març a final d’abril. Amb els resultats d’aquesta primera etapa es va formar una classificació amb els quatre equips amb més punts, que disputarien la fase final del torneig mixta.

L’etapa final de la competició es va jugar en format final four (dues semifinals i una final), i va comptar amb la participació dels combinats de Sescelades, Medicina, Geografia i Comunicació. Aquesta fase va concloure amb una final entre Sescelades i Medicina, i amb l’ajustada victòria de l’equip del campus Sescelades (5-4).

La taula de golejadors l’ha liderat Pablo Ferrer (Medicina), amb dotze gols, i han completat el podi Alex Vidal (Sescelades), Carlos Matabacas (Sescelades) i Francesc Calabuig (Medicina), amb vuit dianes cadascú.