28/06/2019

Clou el Màster en Genètica, Física i Química Forense

La d'enguany ha estat la segona edició d'aquest màster de la Facultat de Química

L’acte de cloenda del màster en Genètica, Física i Química Forense del curs acadèmic 2018-2019 va tenir lloc el 26 de juny a les 14 h a la Sala de Graus de la Facultat de Química.

Els alumnes i el professorat del màster.

L’acte va ser presidit per la degana de la Facultat de Química, Yolanda Cesteros, i pel coordinador del màster, Raúl Beltrán. Els 17 alumnes d’aquesta segona promoció del Màster van rebre un diploma i un obsequi.

La degana de la Facultat de Química i el nou coordinador del màster lliurant un obsequi a Antoni Romeu.

També es va reconèixer la tasca desenvolupada pel professor Antoni Romeu, impulsor i coordinador del màster durant els 2 primers anys d’implantació.