14/11/2019

Comencen els Campionats de Catalunya Universitaris amb 9 equips d’estudiants de la URV

La inscripció encara és oberta per a les competicions d'esports individuals, que es disputaran a partir del gener

L'equip masculí de bàsquet abans de començar el partit de la primera fase dels Campionats de Catalunya Universitaris 2019-20.

Els Campionats de Catalunya Universitaris 2019-20 ja han començat aquesta setmana en la primera fase d’esports d’equips. La URV hi participa amb 150 estudiants, que integren 9 equips de les modalitats de bàsquet femení i masculí, futbol sala femení i masculí, futbol 11 masculí, handbol femení, rugby masculí i voleibol femení i masculí. L’increment del nombre d’estudiants que han decidit participar ha permès formar 4 equips més que el curs passat.

Les inscripcions encara són obertes al web d’Esports URV per als estudiants que practiquen esports individuals, com ara atletisme, natació, taekwondo, judo, karate, pàdel, escalada, escacs, tennis i tennis taula, entre d’altres. Perquè la majoria de competicions en les modalitats d’esports individuals tenen lloc a partir del gener de 2020.

L’equip de futbol sala femení de la URV abans de disputar la primera fase dels Campionats de Catalunya Universitaris 2019-20.

Aquest dijous s’han presentat els Campionats de Catalunya Universitaris, que impulsen les dotze universitats catalanes que integren l’Esport Català Universitari, i que enguany coordina la Universitat Autònoma de Barcelona.

A la URV, Esports URV s’encarrega de l’acompanyament dels estudiants, la selecció dels equips tècnics i seleccionadors i la gestió dels entrenaments, que es fan a les instal·lacions que cedeixen els ajuntaments de Salou, Vandellòs-l’Hospitalet, Amposta i el Club Gimnàstic de Tarragona. La representació de la URV als campionats també és possible gràcies als clubs esportius del territori, que aporten jugadors a les seleccions de la Universitat.

Aquests campionats tenen lloc des de l’any 1986 per fomentar la pràctica esportiva entre els membres de les comunitats universitàries. Els darrers anys, han experimentat un gran creixement fins a assolir, el curs passat, els 6.648 participants entre totes les activitats i disciplines, d’equip o individuals.