24/04/2015

Constanza Fernández i Neus Alberich, guanyadores dels premis DEAA MacMillan 2014

Els premis que atorguen el Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys i l'editorial MacMillan arriben enguany a la 8ª edició. Constanza Fernández ha estat la guanyadora del primer premi, com a millor estudiant en llengua anglesa a les PAU 2014, i Neus Alberich ha guanyat el segon premi

La guanyadora, Constanza B. Fernández, mostra el primer premi

L’acte d’entrega dels premis ha tingut lloc el dimarts 21 d’abril a migdia a la Sala de Vistes del campus Catalunya, en presència del director del Departament, John Style, la representant de l’editorial Marta Garcia i les professores tutores de les alumnes.

Constanza B. Fernández va estudiar al Col·legi La Salle de Reus i Neus Alberich, a l’Escola Puigcerver de la mateixa ciutat. El primer premi consisteix en 400 €, el segon és de 300€ i les dues guanyadores han rebut un lot de llibres Advanced de l’editorial.

Neus Alberich rep el segon premi
Neus Alberich rep el segon premi de mans de Marta Garcia, de l’editorial MacMillan

A l’acte el Dr. David Orrego-Carmona ha pronunciat la conferència: “Creació i usos de la subtitulació no professional en els audiovisuals”.

Amb el premi, l’editorial MacMillan vol afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa no tant sols com a vehicle de comunicació i estudi, sinó també per facilitar les relacions socials en un context global complex i canviant. Els premis també volen reconèixer la tasca del professorat d’anglès de l’etapa de secundària.