20/10/2022

Curs d’autoaprenentatge “Dades de recerca i pla de gestió de dades”

Es tracta d'una formació asíncrona dissenyada pel CRAI i adreçada a PDI, doctorands i PAS

Per primera vegada, el CRAI posa en marxa, al Campus Virtual de la URV, una formació virtual asíncrona sobre les dades de recerca i el pla de gestió de dades. Aquesta formació està adreçada al PDI, a estudiants de doctorat i també al PAS que realitza tasques de suport a la recerca. S’imparteix en català i té una durada de 4 hores. Serà certificada per ICE o RRHH en funció del perfil de l’assistent. Aquesta formació virtual s’afegeix al curs  “Publicar en Accés obert”, que s’ofereix des del curs 2021/22.

El curs “Gestió de dades de recerca i pla de gestió de dades”, dissenyat i elaborat al CRAI, forma part de la recerca d’un treball de fi de màster de l’ensenyament “Màster Interuniversitari en Tecnologia Educativa: e-Learning i Gestió del Coneixement” on hi participen, a més de la Universitat Rovira i Virgili,  la Universitat de Lleida, Universidad de Murcia i la Universitat de les Illes Balears.

Aquests dos cursos d’autoaprenentatge al Campus Virtual, s’engloben dins els cursos d’especialització que l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE) de la URV posa a disposició de la comunitat universitària dintre de les activitats PROFID.

Inscripcions:  PDI, Doctorands, PAS