18/12/2017

Del 27 de desembre al 5 de gener, període de baixa activitat a la URV

Per Nadal la majoria de centres i serveis de la Universitat resten tancats, excepte els CRAI del campus Catalunya i de Medicina i Ciències de la Salut

Els CRAI del campus Catalunya (a la foto) i de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut estaran oberts, pels exàmens.

En aquest període, quasi tots els edificis i serveis de la URV estan tancats, d’acord amb les mesures d’estalvi econòmic aprovades pels períodes de baixa activitat. Cessen les activitats universitàries i només es mantenen els serveis mínims imprescindibles. El tancament respon a la necessitat de fer estalvis, tant en energia com en vigilància i serveis.

Obren al públic el CRAI del campus Catalunya, a Tarragona, i el CRAI de Medicina i Ciències de la Salut, a Reus, de 9 h a 21 h els dies 27, 28 i 29 de desembre de 2017 i els dies 2, 3 i 4 de gener de 2018, i de 9 h a 15 h el dia 5 de gener; i alguns serveis i centres en horari de matí, molts d’ells per feines de manteniment i de vigilància de processos continus en laboratoris que no es poden aturar.

El Registre General de la Universitat al Rectorat està obert del 27 de desembre de 2017 al 5 de gener de 2018, de dilluns a divendres, de 10 h a 13,30 h.