30/03/2017

“Descobrir món junts” guanya el concurs de disseny de carpetes

L'obra de les estudiants Aran Salvans (Infermeria) i Vanna di Marco (Psicologia) il·lustrarà la carpeta del curs 2017-18

Imatge de Descobrir món junts
El disseny guanyador connecta els diferents països del món com a mostra de la unió de les persones

Aran Salvans, estudiant d’Infermeria, i Vanna di Marco, estudiant de Psicologia, son les guanyadores del VI Concurs de Disseny de la Carpeta URV. La seva proposta, “Descobrir món junts”, ha estat la que ha obtingut més vots entre els estudiants de la Universitat. En les votacions han participat 3.150 estudiants i la proposta guanyadora ha obtingut 939 vots, un 30% dels emesos.

Les autores presenten el seu disseny com “un mapa del món fet amb triangles, connectant els diferents països com a mostra de la unió de les persones”. D’acord amb les bases del concurs, el premi per les guanyadores és de 600 € i el seu disseny s’utilitzarà en la confecció de la carpeta d’estudiants del curs 2017-18 amb la referència de les seves autores i la condició de guanyadores del concurs.

El resultat final de les votacions entre els estudiants és:

Quadre de resultats

Es dona el cas que totes les propostes finalistes han estat obra de dones. Apart de les guanyadores ja citades, les autores dels dissenys finalistes són:

“Arbre de coneixement”, de Maria del Mar Triquell Cabré, estudiant de Comunicació Audiovisual.

“A sky full of dreams”, d’Helena Pérez, María Pérez, Cristina Placed, Evelyn Ramos, Ana Romero, Myriam Salvadó, Laura Sánchez i Patricia Valdivia, estudiants de Biotecnologia, Química i Bioquiímica i biologia molecular.

“Identifica’t”, de Sara Pérez, estudiant d’Infermeria.

“Tots fem URV”, de Marina Valero, estudiant de Periodisme.

Els finalistes obtenen com a premi un val de regal per import de 150€ en productes de la Botiga URV.