25/04/2017

Domènec S. Puig, reescollit director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria

A les eleccions s'havia presentat també la professora Montserrat García

El professor Domènec S. Puig, durant el seu mandat anterior.

El professor Domènec Puig ha estat reelegit director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE). A aquestes eleccions d’hi presentaven dues candidatures: la de la professora Montserrat Garcia i la del fins ara director de l’Escola. A la sessió de Junta de Centre, celebrada avui dimarts 25 d’abril  per dur a terme les votacions, han participat 35 dels 38 membres que la componen. Domènec Puig ha rebut 22 vots; Montserrat Garcia n’ha rebut 10 i s’han emès 3 vots en blanc. Ambdós són docents del Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques i ambdós van convocar la comunitat universitària de l’Escola per presentar els programes d’actuació respectius.

Domènec Puig, que enceta un nou mandat de quatre anys, compta amb l’equip de direcció que ha actuat fins ara, amb dos canvis. El subdirector és Xavier Vilanova, la secretària és Carme Olivé; el responsable del grau d’Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica (GEEIiA) és Àngel Cid; el responsable del grau d’Enginyeria Elèctrica (GE) i del doble grau d’Enginyeria Elèctrica i Electrònica Industrial i Automàtica (EEA) és Francisco González; David Girbau substitueix el professor Antoni Martínez com a  responsable del grau d’Enginyeria dels Sisitemes i Serveis de Telecomunicacions (GESST) i del grau d’Enginyeria Telemàtica (GET); i Alex Viejo substitueix la professora Maria Ferré com a responsable del grau d’Enginyeria Informàtica (GEI) i del doble grau de Biotecnologia i d’Enginyeria Informàtica (BIOGEI). En proper curs 2017-18 s’impartirà també a l’ETSE el grau d’Enginyeria Biomèdica (GEB).

El mes passat va haver-hi eleccions a representants del PDI i del PAS a la Junta de l’ETSE.