25/06/2019

El Col·legi de Periodistes premia els estudiants de la URV organitzadors dels debats electorals del 26-M

També ha reconegut els estudiants de Periodisme que van fer les cròniques del cicle "Experiència de periodista"

Estudiants del grau de Periodisme que van organitzar els debats electorals a Tarragona i Reus, en rebre el reconeixement del Col·legi de Periodistes de la demarcació de Tarragona.

El Col·legi de Periodistes de la demarcació de Tarragona lliura cada any els premis Petxines a aquells professionals que destaquen per la seva feina i també un “anti-premi” a les institucions que dificulten l’exercici del periodisme. Enguany, per primera vegada, el Col·legi de Periodistes va fer una menció especial als estudiants de Periodisme de la URV que van organitzar els debats amb els alcaldables de Reus i Tarragona amb motiu de les eleccions municipals del 26 de maig. Tots ells van rebre el premi Perla de l’Any en l’acte que es va fer dijous 20 de juny al Teatret del Serrallo.

A més, l’òrgan col·legiat dels periodistes va lliurar un diploma als millors treballs periodístics fets pels estudiants de Periodisme sobre cada una de les conferències del cicle Experiència de Periodista de 2019, que organitza el propi Col·legi. Els estudiants guanyadors van ser Mercè Casas, per la crònica sobre Laura Rosel; Rut Queralt, per la crònica sobre Ricard Torquemada; Jan Magarolas, per la crònica sobre Carlos Enrique Bayo, i Estel Romeu, per la crònica sobre Emilio Morenatti.

Els quatre estudiants de Periodisme premiats per les cròniques sobre el cicle “Experiència de Periodista”, que organitza el Col·legi de Periodistes a Tarragona, amb la presidenta del Col·legi a la demarcació, Coia Ballesté, i la degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Neus Bonet.

Aquests reconeixements formen part de la voluntat del Col·legi de Periodistes i de la URV per reforçar els vincles entre les dues institucions.