07/09/2023

El CRAI mostra els serveis i recursos als nous estudiants durant les Jornades d’Acollida del curs 23-24

Els estudiants ja poden consultar les dates i hores de les jornades d’acollida al web de la Universitat

Visita guiada al CRAI campus Sescelades

Un any més, el CRAI participa activament en les Jornades d’Acollida d’Estudiants de Nou Ingrés de la URV, curs 23-24. L’objectiu és donar a conèixer el funcionament bàsic del CRAI i els serveis de què disposa a través de xerrades informatives, vídeos, recursos virtuals i visites guiades a tots els CRAI de campus. Els horaris del CRAI, el préstec de documents i equipaments o la formació d’usuaris són algunes de les qüestions d’interès general per a l’estudiantat que s’expliquen durant aquestes jornades.

Al calendari de formació del CRAI es poden consultar les dates i hores d’aquestes jornades d’acollida.

També s’ha elaborat una guia virtual on es pot trobar tota la informació referent als serveis i recursos que el CRAI ofereix.

Comenta