07/09/2023

El CRAI mostra els serveis i recursos als nous estudiants durant les Jornades d’Acollida del curs 23-24

Els estudiants ja poden consultar les dates i hores de les jornades d’acollida al web de la Universitat

Un any més, el CRAI participa activament en les Jornades d’Acollida d’Estudiants de Nou Ingrés de la URV, curs 23-24. L’objectiu és donar a conèixer el funcionament bàsic del CRAI i els serveis de què disposa a través de xerrades informatives, vídeos, recursos virtuals i visites guiades a tots els CRAI de campus. Els horaris del CRAI, el préstec de documents i equipaments o la formació d’usuaris són algunes de les qüestions d’interès general per a l’estudiantat que s’expliquen durant aquestes jornades.

Al calendari de formació del CRAI es poden consultar les dates i hores d’aquestes jornades d’acollida.

També s’ha elaborat una guia virtual on es pot trobar tota la informació referent als serveis i recursos que el CRAI ofereix.