26/01/2022

El CRAI vol conèixer el grau de satisfacció del PDI amb els recursos i serveis que ofereix

Els resultats permetran planificar accions de millora

El CRAI de la URV, fidel al seu objectiu de millora contínua, porta més d’una dècada realitzant enquestes de satisfacció d’usuaris als diversos col·lectius de la comunitat universitària. En aquest context, el PDI pot accedir a l’enquesta adreçada a aquest col·lectiu mitjançant l’enllaç que el passat 18 de gener se’ls va enviar per correu electrònic. Tenen temps per respondre el qüestionari fins al 20 de febrer.

Des del CRAI es demana la col·laboració del PDI contestant l’enquesta. Les respostes permetran conèixer el grau de satisfacció d’aquest col·lectiu en relació als recursos i serveis oferts des del CRAI.

Els resultats d’aquesta enquesta, una vegada analitzats i publicats, permetran planificar accions de millora i, alhora, formaran part de la documentació inclosa a les memòries de verificació presentades als processos d’avaluació dels centres i dels ensenyaments de la URV.

Print Friendly, PDF & Email

Comenta

*