18/03/2022

El portal e-buc de llibres universitaris estrena una nova versió

La URV disposa del major catàleg d'obres d'accés obert a la llibreria electrònica universitària de la Xarxa Vives

Portal e-buc de llibres universitaris de la Xarxa Vives.

El portal e-buc.com, de novetats editorials de la Xarxa Vives d’Universitats, permet accedir a una sèrie de nous apartats i funcions, dissenyats per al públic general i per a la comunitat universitària, tant estudiants com investigadors.

A més a més de les novetats en format paper i digital de pagament, el portal incorpora els apartats següents:

Qualitat de la recerca. S’hi recullen els títols que compten amb els principals ítems de reconeixement acadèmic de qualitat de la recerca: els premis Joan Lluís Vives a l’edició universitària, el Segell de qualitat en edició acadèmica CEA-APQ i la Revisió d’experts (peer review).

Accés obert. S’hi troben les publicacions de recerca científica en accés obert, a les quals s’hi pot accedir de manera gratuïta. De fet, Publicacions URV és l’editorial que disposa del major catàleg d’obres d’accés obert en aquesta llibreria electrònica.

Revistes. En aquest apartat es llisten els portals de recerca que cada servei editorial dedica a les publicacions periòdiques.

Nova Cerca avançada. A banda dels camps habituals, incorpora la funcionalitat de cerca per títols en accés obert, revisats per experts i publicats en llengua catalana.