14/11/2016

El professor Josep Maria Coronas ha traspassat

El cirurgià de l'Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona i professor associat de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut Josep Maria Coronas ha traspassat, a l'edat de 62 anys. Es fa una Missa in memoriam el divendres, 18 de novembre a l'Església de Sant Pau de Tarragona

El Dr. Josep Maria Coronas Riba era cirurgià del Servei de Cirurgia General i Digestiva de l’Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona i estava vinculat a la URV com a professor associat adscrit al Departament de Medicina i Cirurgia, des de l’any 1997.

Va impartir docència durant tots aquests anys, tant a la llicenciatura de Medicina com al grau, col·laborant en la formació dels futurs metges en l’àmbit de la Cirurgia.

La Universitat i els seus companys de la Facultat i del Departament s’uneixen al dolor de la seva família en aquests moments difícils.