20/10/2017

Els estudiants de màsters universitaris de la Facultat d’Economia i Empresa tenen un perfil internacional

Els programes tenen capacitat d'atracció i el 62,5% del col·lectiu és de procedència internacional

Els estudiants cursaran un dels tres màsters programats al centre, d'un any de duració.

El perfil dels estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa matriculats als tres programes de màsters universitaris, el màster en Direcció d’Empreses, el màster en Emprenedoria i Innovació i el màster en Mercats Internacionals, és molt internacional. Dels 48 estudiants matriculats, el 37,5% procedeixen d’Amèrica, el 14,6% d’Àsia, el 8,3% de la Unió Europea i el 2,1% d’Àfrica, que sumen un total del 62,5%. La resta d’estudiants, el 37,5%, procedeixen d’universitats de l’Estat i catalanes.

Els estudiants van assistir a la sessió inaugural general 2017-18 d’aquests màsters, que va tenir lloc el dia 16 d’octubre. A l’acte van assistir a més del degà, Antonio Terceño, i la vicedegana, M. Teresa Sorrosal, els coordinadors dels màsters: Matías Ginies, del màster en Direcció d’Empreses, Laia Pié, del màster en Emprenedoria i Innovació, i Susana Iranzo, del màster en Mercats Internacionals. El degà va fer una presentació de la Facultat d’Economia i Empresa als estudiants, de la seva idiosincràsia i de tot el que els pot oferir durant aquesta etapa acadèmica, professionalitzadora i de recerca.

El màster en Direcció d’Empreses ha estat dissenyat des d’una visió global per situar la direcció d’empreses en l’entorn actual, dinàmic i competitiu. Les assignatures que s’ofereixen capten les últimes tendències en aquest camp i contemplen la multidisciplinarietat de la direcció d’empreses utilitzant metodologies pràctiques i innovadores.

El màster en Emprenedoria i Innovació respon a les noves demandes del mercat laboral. La creació d’empreses i l’emprenedoria és un dels pilars del desenvolupament econòmic i social d’un país.

El màster en Mercats Internacionals permet als estudiants adquirir i desenvolupar les habilitats i coneixements necessaris per a interactuar en el context internacional i respondre així a la creixent demanda d’aquest perfil professional.

La procedència dels estudiants de màster d’aquest curs demostra que els programes oferts tenen capacitat d’atracció, i està en línia amb un dels objectius plantejats, el d’afavorir la internacionalització de la Facultat d’Economia i Empresa.