23/05/2023

Els estudiants de primer curs de Llengua i Literatura Catalanes van de ruta literària

L’alumnat de "Literatura i societat” recorre els carrers de Tarragona durant l’activitat final de l’assignatura

Estudiants de primer curs del Grau en Llengua i Literatura Catalanes de la URV.
Estudiants de primer curs del Grau en Llengua i Literatura Catalanes.

Els alumnes de primer curs del Grau en Llengua i Literatura Catalanes tanquen l’assignatura “Literatura i societat” fent una ruta literària, la qual han hagut de dissenyar ells mateixos com a projecte final. La idea d’aquesta activitat és que els estudiants apliquin els conceptes analitzats al llarg del quadrimestre i siguin capaços d’establir relacions entre la literatura, les altres arts i la societat en què viuen.

Aquesta activitat permet extreure el coneixement fora de les aules, afavorint un aprenentatge més dinàmic i competencial. A més, això permet que l’alumnat pugui descobrir nous racons, personatges i històries de Tarragona.