23/06/2016

Els estudiants d’Educació Infantil i Primària del campus Terres de l’Ebre exposen les seues creacions artístiques

Una gran làmpada blanca feta amb gots de plàstic, un pinzell construït a partir d’envasos, o un globus de la terra amb tota mena de residus enganxats. Aquestes són algunes de les peces artístiques que fins al dia 5 d’agost estaran exposades pels passadissos del campus Terres de l’Ebre de la URV

Creacions dels estudiants als passadissos del Campus.

Les creacions les han realitzades estudiants de segon curs del grau d’Educació Primària dins l’assignatura Ensenyament i aprenentatge de l’expressió musical, visual i plàstica;  i de tercer del grau d’Educació Infantil dins l’assignatura Ensenyament i aprenentatge de l’expressió corporal, musical, visual i plàstica, impartides pel professor i artista Manel Margalef. “Hem treballat l’entorn natural i social, on la ciutat es converteix en un espai de controvèrsies”, explica Margalef, tot assenyalant que els estudiants han presentat projectes sobre temes tant diversos com la contaminació, la gestió de residus, la violència de gènere o la immigració.

artcampus3

També els materials emprats són molt diferents. “La idea és que els estudiants explorin els diferents materials i busquin la manera de fer-los servir”, afegeix. L’objectiu és que aquests futurs mestres d’infantil i de primària apliquin aquests coneixements a les aules. Amb l’exposició dels treballs per diferents espais del campus es busca també motivar-los en les seues creacions i compartir-les amb la resta de la comunitat universitària.

Quaranta estudiants d’Infantil i quaranta més de Primària han participat en aquest projecte dividits en nou grups per curs. Les obres, una vintena, estaran exposades al campus Terres de l’Ebre de la URV fins al dia 5 d’agost.