17/11/2022

Els estudiants ja poden presentar propostes per al disseny de la carpeta del proper curs

Els estudiants de grau, màster i doctorat tenen temps per presentar els dissenys fins al 13 de gener

Estudiants amb carpeta de la URV.

El 12è Concurs de Disseny de la Carpeta URV ja és obert. Les persones matriculades el curs 2022-23 en estudis de grau, màster oficial o doctorat poden presentar propostes fins al proper 13 de gener de 2023 a les 13:30 h als registres de la Universitat. El disseny guanyador il·lustrarà la carpeta dels estudiants del curs 2023-24 i s’endurà 600 euros.

Les propostes han de ser originals i inèdites, es poden presentar individualment o en equip i han de respectar els valors que la Universitat té com a referents: la solidaritat, la cooperació, la sostenibilitat, l’equitat de gènere i el respecte a les persones.

Els mateixos estudiants podran escollir la proposta guanyadora d’entre un màxim de sis finalistes escollides per un jurat format per membres de la URV. La votació, que serà electrònica, es farà del el 24 de gener i el 28 de febrer.

A més del premi de 600 euros per al disseny guanyador, els finalistes obtindran un val de regal de 150 euros per a la Botiga de la URV.

Les bases del concurs es poden consultar al web.