01/03/2016

Els estudiants ja poden votar una de les sis propostes de disseny per a la carpeta 2016-17

El V concurs de disseny de la carpeta per al proper curs està en marxa, i enguany s'han rebut 58 propostes. Ara, un cop el jurat n'ha seleccionat les millors, són els estudiants qui poden votar en línia quina els agrada més, fins el divendres, 11 de març

Les propostes finalistes enguany porten el lema: “Ciutat URV, nexe del coneixement”, “D’acord URV”, “Espai URV”, “Un món de colors”, “Univers URV” i “URV, vínculo de sueños”.

El termini de les votacions electròniques, que seran decisòries, s’enceta el dimarts 1 i acaba el divendres dia 11 de març a mitjanit. La proposta guanyadora es farà pública el dia 15 a la web de la universitat. Per votar, cal entrar a la plana de la web de la URV a Concurs de carpetes per visualitzar-les i des d’aquí s’ha d’entrar a la Intranet.

Al concurs podien participar les persones matriculades en estudis de grau, llicenciatura, diplomatura, màster oficial o doctorat de la URV durant el curs 2015-16. Els dissenys es poden presentar individualment o en equip, i només un per cada persona/equip. Han de ser originals i inèdits, i han de respectar els valors que la Universitat té com a referents: la solidaritat, la cooperació, la sostenibilitat, l’equitat de gènere i el respecte a les persones.

La persona o equip vencedor seran premiats amb 600 euros. El disseny guanyador s’utilitzarà per a la producció de la carpeta, que serà distribuïda a tota la URV durant el curs 2016-17 amb el nom i els cognoms de la persona/equip guanyadors i la condició de primer premi del concurs. Les persones finalistes es premiaran amb un val de regal per un import de 150 euros amb productes de la Botiga URV. El lliurament de premis tindrà lloc en un acte públic, la data de la qual es donarà conèixer més endavant.

En el curs passat la guanyadora de la IV edició del concurs va ser l’estudiant d’Arquitectura Marta Olivas amb el disseny “Diversitat URV”, que va rebre 1.391 vots, i és el que dóna identitat a les carpetes que enguany fa servir l’estudiantat de la URV. En total, les carpetes  van rebre 3.501 vots en el curs 2014-15.