19/05/2020

L’equip d’eSports de la URV, Sparks, arriba a la Gran Final del joc d’estratègia Teamfight Tactics

El proper 24 de maig l'estudiant Adrian Hernandez disputarà per primera vegada aquesta final d'universitats de l'Estat, que organitza Amazon University eSports

El joc Teamfight Tactics.

L’equip d’eSports de la URV, Sparks, disputarà per primera vegada una final del campionat d’Amazon University eSports, en el qual hi participen totes les universitats de l’Estat. Serà el diumenge 24 de maig quan l’estudiant Adrian Hernandez intentarà endur-se el premi del joc d’estratègia Teamfight Tactics (TFT) en un enfrontament contra els jugadors de 7 universitats espanyoles.

15 estudiants de la URV han participat aquest curs als campionats dels Campionats de Catalunya Universitaris d’e-Sports (conferència AQUA) en 5 jocs: League of Legends, Brawl Stars, Hearthstone, Clash Royale i Teamfight Tactics. En els 3 primers van arribar a la final de la conferència catalana, que no van poder superar, i van quedar subcampions.

En el TFT, l’Sparks va quedar segon de Catalunya, una posició que li va donar el bitllet per a la fase estatal. En aquest punt del campionat, Adrian Hernandez, estudiant del grau de Biotecnologia, ha aconseguit superar els quarts de final i la semifinal i espera fer un bon paper a la final del 24 de maig. A més de l’estudiant de la URV, disputaran la Gran final els jugadors de la Universidad de Castilla – La Mancha, la Universidad de Cádiz, la Universidad Politécnica de Madrid, la Universidad Pública de Navarra, la Universitat Politècnica de València, la Universitat Oberta de Catalunya i la Universitat Politècnica de Catalunya.

El Teamfight Tactics és un joc d’estratègia per rondes amb 8 jugadors que competeixen per crear un equip que lluita per cadascun d’ells. El guanyador és el darrer que queda dempeus.

La bona temporada de l’equip de la Universitat ha estat impulsada per l’abanderat (capità) dels Sparks, Antonio Narváez. Aquest estudiant d’Enginyeria Química ha liderat l’equip per primera vegada, en el que és el quart any de vida dels Sparks.