15/03/2017

L’equip masculí de rugbi 7 es proclama campió universitari de Catalunya

La final se l'ha endut el dimarts 14 de març, per 22-14, contra la selecció de la Universitat de Vic

L'equip de rugbi masculí de la URV, guanyador als CCU 2017.

Precisament en l’any del 25è aniversari de la Universitat, l’equip masculí de rugbi 7 s’ha proclamat, per primera vegada, campió en els Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) 2017 d’esports d’equip, al camp municipal de la Foixarda, a Barcelona. La final se l’ha endut el dimarts 14 de març, per 22-14, contra la selecció de la Universitat de Vic (UVic). Per primera vegada, s’ha arribat a una final de rugbi 7 d’uns CCU. L’equip de la URV s’ha endut el campionat amb molt de treball i esforç, partit rere partit.

Les semifinals de rugbi 7, URV-UdG i UPF-UVic, s’han jugat el mateix dia, segons el sistema de competició, diferent del de la resta d’esports. La selecció URV s’ha fet amb la victòria en semifinals amb la forta UdG (21-12). En conjunt ha estat una jornada final molt emocionant i treballada pels nois de la URV, que tant en semifinals com en la final han fet una remuntada impressionant en el marcador.

En la fase de grups, la URV ja va obtenir bons resultats, guanyant a la UPC, la URL en la primera jornada; i a les potents UB i UIC en la segona jornada. El partit de quarts de final amb la UdL va ser clarament tarragoní i ja donava accés a la jornada final.