23/05/2019

L’equip Pudor Club Barcelona guanya la Lliga de futbol sala de la URV

L'estudiant Pablo Molina s'enduu el trofeu de màxim golejador i Pol Guillén, el de millor porter

L'equip Pudor Club Barcelona, campió de la Lliga universitària de futbol sala URV 2018-19.

La Lliga Universitària de futbol sala URV 2018-19, en la qual hi han participat 13 equips amb més d’un centenar d’estudiants, ja té campió: l’equip Pudor Club Barcelona. Es va imposar a la final d’ahir 22 de maig a l’equip Joakings per 4 gols a 2, al Pavelló Olímpic de Reus.

Per segon any consecutiu, el trofeu al màxim golejador ha estat per a Pablo Molina, davanter del Pudor Club Barcelona, que ha fet 38 gols a la lliga. El millor porter ha estat Pol Guillén, de l’equip Casalla Paradise, amb només 46 gols encaixats. Tots dos estudiants cursen el doble grau d’ADE i Dret.

La Lliga l’han disputat un total de 13 equips en una primera fase regular a una volta (78 partits) que va finalitzar amb la següent classificació:

1. Pudor Club Barcelona (47 punts)
  2. Joakings (33 punts)
  3. Cassalla Paradise (33 punts)
  4. Ratas mecánicas (33 punts)
  5. Fisiorentina (33 punts)
  6. Desnutridos 2.0 (32 punts)
  7. Bayern de los Caídos (25 punts)
  8. AC Kaló (21 punts)
  9. Los que iban a ganar (18 punts)
  10. La Masrojana (18 punts)
  11. Esfínter de Milán (15 punts)
  12. Nottingham Prisa (13 punts)
  13. Mecánica mucho kiii F.C. (12 punts)

La fase final l’han disputat els 8 primers classificats amb partits a doble volta de quarts de final i semifinal (14 partits).

Els arbitratges de la competició han estat a càrrec del Consell Esportiu del Baix Camp. El seu president, Josep Llebaria, va estar present al lliurament de trofeus de la competició.