03/03/2020

L’equip de voleibol masculí de la URV guanya el Campionat de Catalunya Universitari

Fins a 5 seleccions de la Universitat han disputat les semifinals dels campionats universitaris 2020

Els equips de voleibol masculí i femení al pavelló del Club Natació Sabadell, on es van disputar les semifinals dels Campionats de Catalunya Universitaris 2020.

L’equip de voleibol masculí de la URV s’ha proclamat vencedor del Campionat de Catalunya Universitari 2020 després de disputar la final contra la Universitat Politècnica de Catalunya i imposar-se per 3 sets a 1. Va ser el 2 de març al Pavelló del Nord de Sabadell, després d’haver superat la semifinal contra la UB. Confirmen així la seva regularitat, que els ha dut a guanyar tots els partits des de l’inici de la fase regular.

Els esports d’equip de la URV han finalitzat la seva participació a nivell català amb bons resultats, que demostren la salut de l’esport universitari a Tarragona: de les 9 seleccions que presentava la URV a la competició universitària, 5 han arribat a disputar les semifinals amb els següents resultats:

• Bàsquet Masculí: URV  – UPF (65-69)
  • Futbol sala Femení: URL – URV (3-1)
  • Handbol Femení: UB – URV (48-30)
  • Voleibol Femení: UB – URV (3-0)
  • Voleibol Masculí: semifinal URV – UB (3-0) i final URV – UPC (3-1)

La propera cita és la de la selecció de voleibol masculí als Campionats d’Espanya Universitaris, que tindran lloc del 26 al 29 d’abril a la ciutat de Lleó.