22/11/2016

Es consolida el curs de pedra seca que ofereix l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura

S'ha clausurat la segona edició del curs de Pedra Seca realitzat a la Fundació el Solà de la Fatarella, el dia 12 de novembre. El curs planteja l’aproximació teòrica i sobretot pràctica a aquest tipus de construcció patrimonial, que ha definit la imatge de bona part del territori tarragoní

certificats
Entrega de certificats en l'acte de clausura del curs de pedra seca.

El curs s’ha dut a terme èxit de participació i amb bons nivells de satisfacció assolits. En el transcurs del curs s’ha introduït els participants en els fonaments i la història de la pedra seca com a tècnica de construcció tradicional patrimonial, de manera que puguin aplicar els principis bàsics de la tècnica constructiva de forma pràctica.

L’organitzen el grup de Recerca PatriARQ de la URV i la Fundació el Solà. La iniciativa consolida la col·laboració entre la Fundació del Solà i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura, ETSA, de la URV, que es disposen a ampliar l’oferta formativa.