05/11/2021

Es posa en funcionament un espai de desenvolupament de carrera professional per als estudiants de màster

Conté recursos formatius, activitats amb professionals en actiu i assessorament

Els estudiants dels màsters de la Universitat tenen a l’abast un nou espai amb eines i activitats d’orientació professional i networking que els ajudarà a iniciar o millorar la seva vida laboral. Es tracta d’un servei complementari als programes acadèmics a través del qual els estudiants poden millorar les seves oportunitats d’ocupabilitat mitjançant una metodologia pràctica basada en l’autoaprenentatge. Aquest espai per al desenvolupament professional està disponible al campus virtual en català, castellà i anglès.

Els continguts són de tres tipus:

• Recursos formatius d’orientació professional i assessorament individual.
  • Tallers, debats i xerrades amb experts i empresaris per fomentar la connexió entre els estudiants i l’entorn professional.
  • Un espai d’intercanvi entre els mateixos estudiants, que els permetrà ampliar la xarxa de contactes, i de comunicació col·lectiva amb les orientadores professionals.

Els estudiants poden crear el seu propi itinerari, ja que hi ha activitats i eines adequades per aquells que es preparen per entrar al mercat de treball i d’altres per a estudiants que estan en actiu i busquen un canvi o millora professional.

Amb aquest nou espai del campus virtual per als estudiants de màster, la Universitat Rovira i Virgili amplia a aquest col·lectiu la política de recolzament a l’ocupabilitat iniciada amb els estudiants de grau. Amb l’orientació professional dels estudiants, l’atenció dels seus perfils heterogenis, la promoció de la interacció entre ells i la vinculació als sectors professionals incrementarà les seves possibilitats de tenir èxit en un mercat de treball cada cop més exigent i complex. L’accés es fa a través del campus virtual.