29/10/2020

L’estudiant Marouane Labbas El Guennouni, reconegut per la Societat Espanyola d’Excel·lència Acadèmica

És graduat de la primera promoció del doble grau de Dret i Relacions Laborals i Ocupació

Marouane Labbas ha estat reconegut com a millor estudiant de la titulació de Relacions Laborals del 2020.

Marouane Labbas El Guennouni, graduat de la primera promoció de la doble titulació de Dret i Relacions Laborals i Oupació de la URV (2014-2019), ha rebut el reconeixement que atorga la Societat Espanyola d’Excel·lència Acadèmica (SEDEA) als millors graduats de l’Estat espanyol. En el cas de Marouane Labbas, ha estat el millor en la titulació de Relacions Laborals de l’any 2020, i entra a formar part del TOP-25 del rànquing espanyol d’aquest any, que engloba a tots els graduats.

Labbas també ha obtingut el premi extraordinari del grau de Dret i el premi extraordinari del grau de Relacions Laborals i Ocupació. Actualment està cursant el Màster Universitari en Dret Ambiental de la URV i treballa com a tècnic en captació de talent investigador a la Unitat d’Impuls a la Recerca, la Innovació i el Desenvolupament Territorial de la mateixa universitat.