30/05/2022

L’estudiant Marta Navarro rep el premi Work Experience ETSEQ-Technip Energies

El guardó finança la matrícula del Màster d'Enginyeria Química i una estada a l'empresa

Marta Navarro, estudiant del Màster d'Enginyeria Química, i Àngel Alejandre, director general de Technip Energies Iberia.

Marta Navarro de la Fuente, estudiant del Màster d’Enginyeria Química de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ) de la URV, ha guanyat el Premi Work Experience Technip Energies 2022, que consisteix en el pagament de la matrícula del màster i una estada a l’empresa, on poden fer les pràctiques externes i el treball de fi de màster.

El premi s’atorga a aquell o aquella estudiant que hagi demostrat, al llarg de la seva carrera acadèmica, excel·lents capacitats d’iniciativa, versatilitat, responsabilitat, innovació i treball en equip, així com domini de l’anglès. Per això l’ETSEQ i l’empresa valoren el currículum i també les habilitats amb una entrevista.

Technip Energies és una de les principals empreses d’enginyeria a l’Estat espanyol per a la transició energètica especialitzades en el desenvolupament de serveis d’enginyeria, construcció i consultoria per a projectes d’instal·lacions i plantes industrials. La companyia té posicions de lideratge en GNL, hidrogen i etilè, així com en mercats creixents d’hidrogen blau i verd, química sostenible i gestió del CO2. Participa al programa Work Experience impulsat per l’ETSEQ des de l’any 2013 amb l’objectiu de facilitar l’ocupabilitat dels estudiants i acostar els estudis a l’àmbit laboral.

El programa, en el qual hi ha involucrades diverses empreses, potencia la relació entre la Universitat i l’empresa, i atorga premis econòmics que permeten cobrir les despeses de matrícula del primer curs del màster que s’imparteix a l’ETSEQ i la realització de les pràctiques i el Treball de Fi de Màster a l’empresa.