26/04/2022

Estudiants del grau en Dret participen a les Jornades de Sortides Professionals

A través de l'experiència de professionals de l'àmbit del dret coneixen diferents possibilitats d'inserció laboral

Jornades de Sortides Professionals del grau en Dret.

La Facultat de Ciències Jurídiques va organitzar el 21 d’abril una Jornada de Sortides Professionals adreçada als i les estudiants de Dret i del doble grau en Dret i ADE i Dret i Relacions Laborals i Ocupació. En total hi van participar 100 estudiants que van conèixer els diferents àmbits d’inserció laboral propis de la titulació.

L’acte va ser moderat per la coordinadora de l’ensenyament de Dret, Aitana de la Varga i va comptar amb la participació de: Joana Badia, advocada a Nèmesi Advocades i Assessores i professora associada de la URV; Cristina Ramón, advocada a Borges International Group i professora associada a la URV; María Martín, jutgessa al Jutjat Penal de Tarragona; Eduard Fonoll, secretari interventor d’administració local, i Enric Capella, tècnic de l’àrea de Recursos Humans de la Diputació.