28/03/2019

Estudiants dels graus de Dret i de Relacions Laborals i Ocupació participen a les Jornades de Sortides Professionals

A través de l'experiència de professionals de l'àmbit coneixen les possibilitats d'inserció laboral

Estudiants del grau de Dret durant les Jornades de Sortides Professionals.

La Facultat de Ciències Jurídiques va organitzar el el 27 de març una Jornada de Sortides Professionals adreçada als estudiants del grau de Dret i del grau de Relacions Laborals i Ocupació, com també de la doble titulació de grau de Dret i Relacions Laborals i Ocupació. En total, van participar-hi 120 estudiants, que van conèixer els diferents àmbits d’inserció laboral a través de l’experiència que van explicar-los professionals en exercici.

Professionals participants a la sessió de la Jornada de Sortides Professionals adreçada als estudiants del grau de Dret.

L’activitat adreçada als estudiants del grau de Dret va consistir en una presentació dels màsters que s’ofereixen a la Facultat en aquest àmbit i, seguidament, va realitzar-se un seminari sobre sortides professionals. Hi van intervenir professionals vinculats a l’àmbit del dret:  Sofia Jordà, jutgessa;  Marta Huber, advocada; Marcelo Cairo, procurador; Xavier Forcadell, funcionari de la Diputació de Barcelona, i Josep Tomey, director d’entitat bancària.

Professionals participants a la sessió de la Jornada de Sortides Professionals adreçada als estudiants del grau de Relacions Laborals i Ocupació.

Pel que fa al grau de Relacions Laborals i Ocupació, es va oferir als estudiants un seminari en què van intervenir-hi professionals procedents d’aquest àmbit d’estudi, en concret: Anna Assamà, sòcia fundadora a ATT Laboral i presidenta del Col·legi de Graduats Socials de Tarragona; José Antonio Ferrando, cap de la Inspecció de Treball a Tarragona; Andrea Sarmiento, responsable de formació i desenvolupament personal de MAHLE Holding España SLU i Jordi Batalla, consultor de recursos humans del Grupo Constant.

En total van assistir-hi uns 80 estudiants del Grau de Dret i de la doble titulació i uns 40 estudiants del Grau de Relacions Laborals i Ocupació.