17/10/2023

La Facultat d’Enologia i el llibre Creación de valor en la industria vitivinícola, de Publicacions URV, són finalistes dels premis International Wine Challenge Merchant

Els guardons distingeixen les iniciatives més destacades del sector del comerç i la distribució del vi

Classe al celler experimental Mas dels Frares, de la Facultat d'Enologia de la URV.

L’International Wine Challenge Industry Awards 2023, un certamen internacional que impulsa l’empresa William Reed Business Media Lts., ha nominat com a finalistes la Facultat d’Enologia de la URV, en la categoria de millor centre educatiu, i el llibre Creación de valor en la industria vitivinícola, de Xavier Ybargüengoitiai editat per Publicacions URV, en la categoria de millor publicació de vins.

La Facultat d’Enologia de la URV és un centre referent de formació superior que ofereix un model pedagògic i de recerca consolidat en els àmbits de l’Enologia i la Biotecnologia. Destaca la preparació del cos docent i investigador, la implementació del coneixement pràctic, i la col·laboració amb empreses i institucions capdavanteres a Tarragona i Catalunya.

Creación de valor en la industria vitivinícola recull una sèrie de reflexions orientades a millorar la competitivitat dels cellers i la seva rantabilitat. Fa una anàlisi de la cadena de valor d’aquesta indústria, els models estratègics existents i el seu corresponent perfil econòmic, la importància de l’excel·lència operacional, el procés de construcció de la marca, i les característiques i tendències del mercat global en l’actualitat.

El lliurament de la vuitena edició dels Premis International Wine Challenge Industry Awards 2023, en l’edició espanyola, se celebrarà a Madrid el proper 6 de novembre.