29/10/2021

Fernando Aldecoa, director general d’Operacions i Finances a PortAventura World, inaugura la 27a edició de l’MBA

Xavier Carbonell rep el Premi Messer al millor estudiant de la 24a edició i l'equip de Actoda, al millor projecte

Un moment de la inauguració de la 27a edició de l'MBA, amb Fernando Aldecoa, director general d'Operacions i Finances a PortAventura World i Joan Ramon Alabart, director del màster.

El màster en Direcció i Gestió d’Empreses (MBA) de la FURV arriba aquest curs a la 27a edició. L’acte inaugural, que es va fer el 21 d’octubre, va comptar amb la conferència de Fernando Aldecoa, director general d’Operacions i Finances a PortAventura World, amb el títol «PortAventura World: mirant al futur».

Durant l’acte es van lliurar els guardons al millor estudiant i a millor projecte d’equip de la 24a edició del màster. Així, Xavier Carbonell va rebre el Premi Messer al millor estudiant d’aquell curs de la mà de Rubén Folgado, director general de Messer Ibérica.

Xavier Carbonell, millor estudiant de la 24a edició de l’MBA, amb Rubén Folgado, director general de Messer Ibérica de Gases

L’equip integrat per Xavier Carbonell Maté, Xavie Felip Rodríguez, Oriol Pallarés Valls i Daniel Peña Pizarro va ser reconegut pel seu projecte, Actoda, una empresa que ofereix serveis de monitorització de paràmetres mediambientals en granges avícoles mitjançant la sincronització remota dels sensors 4G/Wi-Fi i l’aplicació mòbil. Es tracta d’una empresa adreçada a explotacions avícoles, que podrien tenir un sistema de control remot, alarmes i personalització de control de les dades de les granges les 24 hores del dia.

El millor equip de projecte de la 24a edició de l’MBA, Oriol Pallarés, Xavier Carbonell, Daniel Peña, Xavier Felip, flanquejats per Joan Ramon Alabart, director de l’MBA, i Fernando Aldecoa, director general d’Operacions i Finances a PortAventura World.