28/04/2015

Gibet Gallego de la URV, campiona universitària d’Espanya en Taekwondo

Aquesta estudiant de Dret ha aconseguit la medalla d'or en el campionat celebrat els dies 24 i 25 d'abril al Centre d’Alt Rendiment Infanta Cristina a Los Alcázares, a Múrcia. Ja l'any passat es va quedar a les portes d’aconseguir medalla, i enguany ha superat deu taekwondistes més que s'han presentat al campionat

Gibet Gallego va ocupar el primer lloc al podi a Múrcia

Ha estat, doncs, el segon Campionat d’Espanya Universitari per Gibet Gallego. Aquest any estava molt preparada i amb moltes ganes i il·lusió per participar. En la categoria femenina del seu pes (-57kg, Ploma) han participat un total d’onze taekwondistes d’arreu del territori espanyol.

El primer combat amb la competidora de la Universitat Autònoma de Madrid, Estefanía López, va anar molt bé, 9-1 per la tarragonina. El segon va ser més ajustat, Rocío Gil de la Universidad Rey Juan Carlos va ser la seva rival i va guanyar 6-4. En aquest punt ja estava assegurada la medalla d’argent.

A semifinals, la rival a batre va ser una altra catalana, de la UB, Tània Celeiro. Exactament aquest combat ja s’havia fet a la final del Campionat de Catalunya Universitari 2015. L’esportista de la URV va guanyar 6-0 i ja estava a la final.

La final estava difícil, Idoia Villamor de la Universitat del País Basc podia revalidar el títol aconseguit als CEU14 on va fer or. Però el triomf a la final va ser per Gibet Gallego. La Universitat Catòlica de Múrcia (UCAM) és la organitzadora dels diferents campionats a la regió.

Amb el triomf de Gibet Gallego, EsportsURV aconsegueix així la primera medalla d’Or en els CEU15 que s’estan celebrant en diferents ciutats aquests mesos d’abril i maig.

El campionat d’Atletisme es disputa del 28 al 30 d’abril a Cartagena. Dues estudiants són les representants de la URV, Raquel Pleguezuelos (Javalina i Martell) i Marina Tibau (Pes). I la setmana del 4 de maig la URV estarà present a dos campionats d’Espanya universitaris més: Natació a Múrcia amb tres estudiants (Anna Cocostegui, Laura López i Albert Filella) i Kàrate a Los Alcázares de Múrcia amb Pau Borràs i Àlex Asna.

Més informació aquí