11/11/2015

Gibet Gallego participa en els Campionats europeus universitaris de taekwondo, a Croàcia

Aquesta estudiant de Dret, Medalla d’or en els passats Campionats d’Espanya universitaris, representa la URV, que estarà present per primera vegada en uns campionats europeus. El dimecres, 11 de novembre comença la Lliga de futbol sala 2015-16 a la Universitat

Gibet Gallego estudia Dret a la Facultat de Ciències Jurídiques.

4th European Universities Taekwondo Championship té lloc del 10 al 13 de novembre a  Opatija, a Croàcia. Gibet Gallego, mereixedora de la medalla d’or en els passats Campionats d’Espanya universitaris a l’abril d’aquest any,  es va guanyar un lloc en aquest Campionat d’Europa universitari. Ha marxat amb molta il·lusió i amb una preparació intensiva en els últims mesos.

L’esportista competeix en el pes de -57kg. i les rivals seran: Christina Panagi (Universitat de Xipre), Diana Vázquez (Universitat Catòlica de Múrcia, UCAM); Dora Maric (Universitat de Split, Croàcia); Eva Jaquet (Universitat de Fribourg, Suïssa); i Hatice Kübra (Uludağ Universitat, Turquia).

Altres universitats catalanes que hi participen són la UPF i la UVIC. Teniu més informació aquí

Comença la lliga universitària de futbol sala 2015-16

El dimecres, 11 de novembre 2015, s’inicia la Lliga Universitària URV de futbol sala d’aquest curs. Aquest any s’ha incrementat el nombre d’equips inscrits respecte dels últims cursos. N’hi ha quatre més i seran un total de setze equips participants. Enguany augmenten les instal.lacions disponibles, al ja habitual Pavelló Olímpic de Reus s’afegeix el Polilleuger Ciutat de Reus.

La Lliga Universitària URV es juga els dimecres de 21,30 h. a 23,30 h. Primer es juga una Fase Regular de tots contra tots, amb 15 jornades de 8 partits cadascuna. Al finalitzar, es juga una Fase Final amb els 8 millors classificats, jugant quarts, semifinals, 3r i 4t lloc i Final. La Final està prevista pel 12 de maig del 2016 al Pavelló Olímpic de Reus.

A la foto, un equip de futbol sala que va participar en la lliga del curs passat.

Un total de 170 jugadors prenen part d’aquesta #LligaURV. Els 16 equips que es disputen la lliga són: Aston Birra, F.S.Beleggins, Drink Team, Esfínter de Milán, Gorditos F.C, HakkuRadio SPSP 101.0, Isótopos de Springfield, Maccabi de levantar, Nottingham prisa, Plaka Plaka, Psicolocos F.S, Punkarrada, Ratas mecánicas, Real Majueres Balompié, Roch & Ball F.S. i Schalke te meto.

El passat 6 de novembre va tenir lloc la reunió de delegats dels equips per informar de tota la normativa i del reglament. Així mateix també va servir per presentar l’organisme que es farà càrrec dels arbitratges, un fet nou en la LligaURV. Per aquest curs, es compta amb el cos arbitral del Consell Esportiu del Baix Camp.

Més informació:

EsportsURV, i a les xarxes socials