30/05/2019

Les inscripcions al Summer Camp 2019 de la URV són obertes fins al 10 de juny

El dimarts 4 de juny es fa una sessió informativa sobre el campus d'estiu infantil adreçada a les famílies amb infants de 4 a 12 anys

Una de les activitats de l'URV Summer Camp.

Les inscripcions per al Summer Camp 2019 de la URV, el campus d’estiu per a nens i nenes d’entre 4 i 12 anys, ja són obertes i finalitzen el dilluns 10 de juny. Es tracta de la 12a edició del campus, que és obert a tothom i que tindrà lloc als espais de la Universitat i de l’Escola Pràctiques durant 5 setmanes, del 25 de juny al 26 de juliol.

Amb l’objectiu de donar a conèixer el Summer Camp, les modalitats i dates disponibles, l’organització i resoldre dubtes, el proper dimarts 4 de juny es farà una sessió informativa sobre el campus adreçada a les famílies. Serà a l’Aula C.106 de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. La presentació serà a càrrec dels responsables de les institucions organitzadores i col·laboradores: Cori Camps, vicerectora de Relacions Institucionals, Cultura i Compromís Social; Estefania Serrano, presidenta del Consell Esportiu del Tarragonès, i Josep Ramon Boix, director de l’Escola Pràctiques.

Inscripcions i modalitats que s’ofereixen

La inscripció al campus es fa per setmanes i per modalitats, quatre de disponibles en funció de l’edat dels nens i nenes.

Per als que tenen entre 4 i 6 anys, es fa el Summer Camp for kids, que se centra en el treball dels valors i de les emocions a través del joc, tallers, contacontes, balls tradicionals i cançons, iniciació a l’esport i també informàtica.

Per als infants i adolescents d’entre 7 i 12 anys, es pot escollir entre l’Sport Summer Camp, el Dance Summer Camp i el Creative Summer Camp. El primer té per objectiu formar-se en el coneixement de diferents esports i inclou piscina de dilluns a dijous. El Dance Summer Camp té com a contingut l’expressió corporal, a través de la dansa i el ball i també la música i el coneixement d’instruments. El Creative Summer Camp treballa la creativitat a través de tallers de pintura i dibuix a més de tecnologia i informàtica.

Els preus van dels 54 als 227 euros en funció del nombre de setmanes que els nens participin de les activitats, més els serveis addicionals que s’escolleixin (servei d’acollida i de menjador).

Els monitors de les activitats són majoritàriament estudiants de la URV amb titulació específica de lleure o esportiva i la coordinació de tots ells és a càrrec del Consell Esportiu del Tarragonès.

Tota la informació es pot trobar al web de l’URV Summer Camp 2019.