13/05/2019

Jaume Sariol, alumni de la URV, és el nou president de l’Associació Empresarial Química de Tarragona

L'enginyer químic per la URV és el director del Complex Industrial de Dow a Tarragona i director d’Operacions del Hub del Sud d’Europa de la companyia

Al centre, Jaume Sariol, president de l'AEQT, acompanyat de Josep Font (esquerra) i Rodrigo Cannaval (dreta), vicepresidents de l'entitat.

Jaume Sariol, enginyer químic per la URV, és el nou president de l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT), l’entitat que aglutina i representa la indústria química de la demarcació de Tarragona. Sariol serà president d’aquesta entitat per un període de tres anys, rellevant en el càrrec Josep Francesc Font, que passa a ser vicepresident.

L’alumni de la URV és el director del Complex Industrial de Dow a Tarragona i Director d’Operacions del Hub del Sud d’Europa de la companyia, i fins ara ocupava la vicepresidència primera de l’associació. El nou president de l’AEQT vol que l’entitat se centri en finalitzar els seus objectius estratègics 2017-2020 i, alhora, definir un nou pla estratègic per al proper quinquenni que permeti garantir la competitivitat del polígon de Tarragona.