24/11/2017

Jornada sobre situació i estratègies de futur del port de Tarragona

La connectivitat amb les comunicacions ferroviàries i els plans d'inversions han estat entre els principals temes tractats

La jornada s'ha celebrat a la seu de la Cambra de Comerç de Reus

El Centre de Recerca en Economia Industrial i Economia Pública (CREIP) de la Universitat Rovira i Virgili i la Cambra de Comerç de Reus han organitzat aquest divendres 24 de novembre la 6a Jornada sobre Territori i Infraestructures: “Situació i estratègies de futur del port de Tarragona”, que ha analitzat els projectes de creixement i diversificació de l’activitat portuària tarragonina i els plans d’inversions per l’ampliació i millora de les seves infraestructures. També s’han abordat els reptes de desenvolupament de la connectivitat del Port de Tarragona en un ampli territori i amb especial atenció a les comunicacions ferroviàries.

Hi han participat: José Llorca, president de Puertos del Estado; Josep Andreu, president del Port de TarragonaFernando I. González Laxe, catedràtic a la Universidade da Coruña, ex-president de Puertos del Estado i ex-president de la Xunta de Galicia; Pilar Tejo, sòcia directora de Teirlog Ingeniería i directora tècnica de Shortsea Promotion Center-Spain, i Joan Maria Basora, director de Desenvolupament Corporatiu i Sostenibilitat del Port de Tarragona.

Han organitzat l’acte Isaac Sanromà, president de la Cambra de Comerç de Reus, i Bernd Theilen, director del CREIP. El moderador de la Jornada ha estat Ricardo Flores-Fillol, secretari d’aquest centre.