20/11/2019

Josep Maria Plademunt, membre del personal d’administració i serveis, ha traspassat

Va treballar a les facultats de Ciències de la Salut i Medicina, Ciències Jurídiques, Ciències de l'Educació i Psicologia i a l'ETSA

Josep Maria Plademunt va traspassar el dilluns 18 de novembre. Era membre del personal d’administració i serveis i en aquest moment estava en situació de jubilació parcial. Era subaltern de la Universitat de Barcelona des de l’any 1981 i es va integrar a la URV.

Plademunt va treballar com a auxiliar de serveis, primer, i tècnic de manteniment, més tard, en diferents centres de la URV: la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, la Facultat de Ciències Jurídiques, la Facultat de Ciències de l’Educació i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura.