23/10/2017

La 4a Cursa Solidària URV es fa el diumenge 12 de novembre

Seran 5 Km de solidaritat que tothom pot fer corrent o caminant a favor de l'Associació Club Vaixell

Enguany la Universitat Rovira i Virgili també promou la solidaritat i l’esport, organitzant la 4a Cursa Solidària URV pel diumenge 12 de novembre a partir de les 10 h. Hi pot participar tothom, la comunitat universitària i el públic en general. Com sempre, la cursa tindrà un recorregut de 5 Km i en aquesta edició torna al circuit de l’entorn portuari i el barri del Serrallo, amb sortida i arribada al moll de costa del Port de Tarragona.

Es pot participar en tres modalitats: caminant, com a corredor/a individual o com a corredor/a en parella. Les inscripcions continuen obertes en línia, tenen diferents preus, més avantatjosos si es fan amb anterioritat, però també es poden fer el mateix dia de la cursa. Inclouen la samarreta tècnica de la Cursa, l’avituallament i l’assegurança, entre d’altres. Totes les persones inscrites a la cursa gaudiran d’un 10% de descompte a la botiga Wala de Tarragona.

Els tres primers corredors individuals classificats, en les categories masculina i femenina, i les primeres parelles classificades: masculina, femenina i mixta, rebran trofeus. També es premiarà l’entitat, associació i/o organització (excepte la URV) que aporti major nombre de participants, incloent la caminada i la cursa. El grup Tympanvm animarà la cursa amb una batucada, a l’inici i al final.

La cursa l’organitzen Esports URV i el Centre de Cooperació al Desenvolupament URV Solidària, amb la gestió tècnica de l’empresa Running Solutions. Ha rebut suport institucional i de nombroses empreses patrocinadores i col·laboradores. Les persones que vulguin fer de voluntaris per la cursa, han d’adreçar un missatge a urvsol.bec@urv.cat. En les dues edicions anteriors van participar en la Curs entre 300 i 400 persones.

Cinc quilòmetres de solidaritat

En aquesta ocasió els beneficis de Cursa es destinaran a l’Associació Club Vaixell amb motiu de la celebració dels seus 50 anys treballant amb la diversitat funcional. L’entitat ofereix, des de l’any 1974, un esplai adreçat a nens, joves i adults  amb discapacitat psíquica, que es converteix en un espai de trobada que en molts casos no pot aportar la família o el seu entorn. Actualment el Club Vaixell està format per més de 90 participants i més de 50 monitors voluntaris, que treballen sempre tenint en compte la integració social participant en la vida de la ciutat.