25/11/2020

La docència continuarà a distància fins al final del primer quadrimestre

En queden exemptes les pràctiques i les activitats avaluatives que requereixen presencialitat

La rectora de la URV, María José Figueras, ha fet una nova resolució aquest 25 de novembre que prorroga fins al final del període lectiu del primer quadrimestre les restriccions d’accés als campus. Així, la docència continuarà sent a distància amb l’excepció de les pràctiques i les activitats avaluatives per a les quals és necessària la presencialitat, per no contribuir a incrementar la mobilitat i la interacció dels estudiants.

D’acord amb el Pla d’obertura progressiva d’activitats del Departament de Salut, però, des del passat dilluns que el CRAI ja torna a oferir bona part dels serveis presencials, que es regiran per l’evolució que marqui el mateix pla. No obstant això, les instal·lacions esportives de la Universitat continuen tancades i es mantenen ajornades totes les activitats i competicions esportives que organitza la URV.