18/03/2021

La Facultat acull la fase local de la XII Olimpíada d’Economia

La fase Local de la XII Olimpíada d'Economia ha reunit de forma virtual a 82 estudiants de segon Batxillerat de 21 centres de secundària de la demarcació de Tarragona.

Alumnes de secundària a la Facultat d'Economia i Empresa en l'anterior edició de l'Olimpíada d'Economia, el 2019.

Organitzada anualment per la Facultat d’Economia i Empresa de la URV, aquest any és la primera vegada que la Olimpíada s’ha celebrat en línia degut a les restriccions imposades per la pandèmia.

En els propers dies es donaran a conèixer els tres estudiants millor classificats, així com el centre que ha obtingut una millor posició en la prova. Els estudiants seleccionats representaran la Facultat d’Economia i Empresa de la URV a la fase estatal que tindrà lloc a Alcalá de Henares els dies 21, 22 i 23 de juny.

El personal de la Facultat organitzador de l’Olimpíada ha expressat el seu agraïment a tots els centres de secundària participants, en especial al professorat de l’assignatura Economia de l’Empresa, per engrescar a les noves generacions a introduir-se en el món de l’economia i de la gestió d’empreses.

També han agraït al Servei de Recursos Educatius de la URV per la seva col·laboració facilitant les eines necessàries per al bon desenvolupament de l’Olimpíada en el nou format virtual.

Trobareu més informació a la web de la Facultat d’Economia i Empresa.