22/03/2024

La Facultat de Turisme i Geografia acull la fase local de la XV Olimpíada de Geografia

Els tres guanyadors han estat Eric Gasque Cortés de l'Institut Narcís Oller, Iker Narváez Torrente de l'Escola Joan XXIII i Sergio Lozano Villa, de l'Institut Pons d'Icart

Cada any, estudiants de diferents centres de secundària participen a l’Olimpíada de Geografia, un certamen organitzat pel Col·legi de Geògrafs que premia als alumnes que demostren un coneixement millor dels continguts de geografia a Batxillerat. L’objectiu final és promoure l’interès pels estudis de geografia i apropar la universitat als centres de secundària.

En aquesta edició, que ha tingut lloc a la Facultat de Turisme i Geografia en data 20 de març, 91 alumnes de 19 centres de secundària de la demarcació de Tarragona han participat en les proves de la fase local de l’Olimpíada de Geografia. Els tres guanyadors han estat Eric Gasque Cortés de l’Institut Narcís Oller de Valls, Iker Narváez Torrente de l’Escola Joan XXIII i Sergio Lozano Villa, de l’Institut Pons d’Icart, aquests darrers dos centres ubicats a Tarragona. Els centres que han obtingut més puntuació són: Institut Narcís Oller, Institut Torreforta i Institut Antoni de Martí i Franquès.

Els tres primers alumnes classificats poden participar a la fase estatal que enguany tindrà lloc els dies 3 i 4 de maig de 2024 a Sevilla.