04/04/2022

Tres estudiants de l’Institut Antoni de Martí i Franquès guanyen la fase local de la XIII Olimpíada d’Economia

Han participat en la prova a la Facultat d'Economia i Empresa els estudiants de 19 centres de secundària

Un moment de la fase local de la XIII Olimpíada d’Economia en una aula de la Facultat d'Economia i Empresa, al campus Bellissens, Reus.

La Facultat d’Economia i Empresa de la URV va organitzar i acollir la fase local de la XIII Olimpíada d’Economia, en la qual hi van participar 75 estudiants de segon de Batxillerat de 19 centres de secundària de la demarcació de Tarragona. Els participants van demostrar els coneixements de continguts de les assignatures d’Economia de l’Empresa.

Els tres estudiants millor classificats, tots ells de l’Institut Antoni de Martí i Franquès de Tarragona, van ser: Carla Herrerias Romero, en primer lloc; Julen Mesas Chatrath, en segon lloc, i Marc Solé Boronat, en tercer lloc. L’estudiantat seleccionat representarà la Facultat d’Economia i Empresa de la URV a la fase nacional, que tindrà lloc a Sevilla els dies 20, 21 i 22 de juny, ja que la Universidad Pablo de Olavide n’és la seu amfitriona.

D’altra banda, la classificació per centres, segons la qualificació mitjana dels seus tres estudiants més ben classificats ha estat per aquest ordre: Institut Antoni de Martí i Franquès (Tarragona); Institut Francesc Vidal i Barraquer (Tarragona), i Institut Baix Camp (Reus).

Un moment de la fase local de la XIII Olimpíada d’Economia en una aula de la Facultat d’Economia i Empresa, al campus Bellissens, Reus.

La Facultat d’Economia i Empresa valora positivament la participació dels centres de secundària i especialment del professorat de l’assignatura d’”Economia de l’Empresa”, per engrescar les noves generacions a introduir-se en el món de l’economia i de la gestió d’empreses. En aquest projecte també hi col·labora la Fundació Mútua Catalana.